Skocz do zawartości


Zdjęcie

[WIP] Matiz


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
442 odpowiedzi na ten temat

#1 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 08.07.2014, 10:50

Witam!

 

postanowiłem sie przywitać staropolską zasadą ,aby nie otrzymach opier***u i linku do tematu "Tu sie witamy" :D

(już tyle nadrukowałem że założę wipa... :P )

 

Przygode z modelarstwem zacząłem już szmat czasu temu, będąc chyba w pierwszej klasie podstawówki dostałem od wujka SU-32 (swoją drogą wujaszek miał niezłego skilla do militarnych :o ) ale gdy jakiś czas później dostarłem z nim do kato i zobaczyłem tamiyki... ^_^

 

moją nogą niestety zawsze było malowanie. Wujek miał same matty ,a ja w domu miałem średnie warunki.

 

Niestety moje stare modele średnio nadają sie do pokazania, brak panel lines, ogólna bieda wykonania.  Hobby porzuciłem jakieś... 8 lat temu? :o

 

jedynym w miare wyjsciowym jest 206, chyba moj ostatni model

 

pezotfine.jpg



Bardzo lubie też mojego Bel Aira z AMT-ERTL, któremu wyciąłem klape i dorobiłem chwytak do Rootsa :smi1:

 

niestety zapodziało mi sie zdjecie. Do dziś jestem pod wrażeniem wykonania tamtego modelu (w sensie kitu) AMT

ciekawostką jest też mały potworek powstały przy ratowaniu czego sie da gdy matka w końcu wjechała w poniewierające sie graty :blink: Nazwa kodowa to Countachento Pikes Peak (tak grałem w GT2 :P ), chyba więcej tłumaczyć nie trzeba. Niestety wykonanie słabizna, datuje go na 2002 rok? 2 Lata temu miałem jeszcze podejście do pomalowania i jako takiego wykończenia

 

finefiat3.jpg

 


oczywiście okazało sie że prawie wszytskie farbki wyschnęły... :rolleyes:

 

A teraz ciekawostka jak wróciłem, otóż podjałem sie wyzwania wymiany przetworników w starych tonsilach

 

10474320_718149051591425_451430022753388

 



Do wykończeniówki potrzebowałem farbe w kolorze zszarzałego szarego plastiku :rolleyes: udałem sie po nią do katowickiego model hobbby ,a tam...

 

A TAM CAŁY SZTAPEL TAMIJEK B) I mój ukochany R32 GT-R. A że zwolnili mie pare dni temu z roboty... A KUPIE SE MODELIK :P

 

jakie było moje zdziwienie ,że model z silnikiem kosztuje 56zł :o  Pamiętam jak za Pennzoila Nismo dałem 130 :o

 

 

 

 

 

WIP Skyline R32 GT-R

 

tak więc może najpierw przedstawie inspiracje i chyba powód dlaczego "czarny GTR" jest dziwnie ukryty w mojej podświadomości...

http://youtu.be/TKTG6I68EcE?t=20m43s

 

czarny skurczybyk, bez rejerstracji.... ^_^

Ciekawostka, zobaczcie jak Jackie oszczędzał na dubble-carach, w niektórych ujęciach jest zastąpiony GTS-t ekiem, demaskują go głównie halogeny.

Hałewer, jak wszyscy dobrze wiemy r32 najlepiej wygląda w gunmetalu :wacko:  i jestem troche w kropce, bo moim drugim ulubionym skajem jest gunmetalowy Garage Saurus ... obowiązkowo na felgach z TAS! :wub:

http://www.cefiro-th...95&d=1312345403

 

 

Tak więc bazą jest "zwykły" GT-R (nie vspec) Tamija no. 90

 

10002183.jpg

 

Powiem wam że przez te lata rozkręcania rowerów i aut, model wydaje sie prościutki, chyba jak byłem mały to sprawiało to wrażenie bardziej skomplikowanego.

 

Plany:

 

póki co niesprecyzowane, tudzież nie potwierdzone na 100%, ma być uliczny killer, ważne są ładne koła ,które robią 80% wyglądu auta. Dlatego też cała moja oddyseja z szukaniem ludzi od odlewów itd...

 

wzór najbardziej zbliżony do Work Meister lub Nismo (rays) LM-GT (dokładie te felgi z Z-Tune Kashata)

 

-ładna komora, być może dorobione detale, w zaleznosci jak moje zdolnosci manualne

 

-zaciski Project Mu

 

-tłumik N1 style

-być może dyfuzor pod dokładką (mniejwiecej jak w G.Saurus)

 

-pasy szelkowe

 

-'dildo drift" gałka biegów?

 

-intercooler (przyjme porady jak zrobić!)

 

-konversja na big sigle turbo ,ale nie wiem jak i czy robić, bo z modeliny zawsze mi średnio wychodziło

 

aktualnie robota idzie wg instrukcji tj. bawie sie z silnikiem. po malu ostrożnie, bo warsztat na razie jest ubogi, nie mam wszystkich kolorów ,a nie chce zrobić choinki :unsure: boje sie żeby nie nałożyć za dużo farby na pokrywe zaworów ,a fajny metaliczny efekt jak na fotach dałby taki krwisty lakier do paznokci. Moze rozcieńczyć?

mozecie mi pomóc też z kolorem- Cherry red czy bleu de chine?

1dbac3fd740d22b76a937bd665be251f.jpg

f61c22f7cae2497db85b3668963bcd7f.jpg

widze też w necie ,że sporo osób maluje kolektor dolotowy pod kolor pokrywy, co myślicie? aktualnie jest on "srebrzankowy" zamiast "semi glos black". A nie wiem jak bardzo zbliżony efekt chromu da sie uzyskać "z farbki"

 



więcej nie pamiętam co miałem pisać, dziekuje za przeczytanie i bede wdzieczny za rady, aha oraz za cynki kto by miał dla mnie felgi


galeria póki co uboga, Mieszkam już sam i nie ma gdzie sie podziać w domu ,dlatego działam klimatycznie W GARAŻU :P

pozdrawiam ! ;)

50R3wvs.jpg

 

6AHcMiD.jpg

 

jN8smMW.jpg

edit: do moderacji, piszecie o wstawianiu miniaturek ,ale nie działa komenda <mimg>, prosze o pomoc


pRmG1Cg.jpg


#2 Albin

Albin

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 769 postów
  • SkądOlsztyn

Napisany 08.07.2014, 12:47

Cześć! Rób tego drugiego. Co do silnika ładniejsza jest kombinacja nr 1. Zapowiada się ciekawie.. Powodzenia! ;)


instagram.com/albinekk_

#3 miki_osw

miki_osw

    Początkujący kierowca

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisany 08.07.2014, 14:17

Siemka,witamy (ponownie?) w gronie ;)
Tak jak Albin napisał - czerwona kombinacja ładniejsza ;)


tumblr_n2lod2364e1tt5uo9o1_250.gif


#4 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 08.07.2014, 14:27

Hej, Witam ;)

tylko nie chce narobić hype-u, autentycznie nie wiem jak moje zdolnosci po latach...

też sie ku niej skłaniam, tylko boje sie zalać farbą napisy, bo potem bedzie ciżba...

 

aha jeszcze apropo malowania, historyjka z dawnych czasów. MIAŁEM KIEDYŚ aerograf nawet! :o ani razu go nie użyłem,  bo gwint kapy sie nie zgodził z gwintem puszki CO z humbrola :(

 

był też pomysł na złoty dekiel (top secret) ,ale mam za gęsty lakier, czerwony robi lepsze wow ;)

 

Robiliscie od podstaw intercooler? co wybrac, modeline? czy jakieś bardziej modelarskie, szpachle, styren? Plastikami do własnego wyrobu nigdy sie nie posługiwałem :wacko:

 

aha dziś chyba wyprawa do kato po "flat black" i inne nieuniknione kolory <_<


pRmG1Cg.jpg


#5 SamuraY

SamuraY

    Dyrektor Generalny w firmie Vag Scale Cars

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 932 postów
  • GG:
  • SkądWłocławek
  • Auto:FSO Polones Bella, BMW E39 Touring, Toyota Starlet EP91, Opel Vectra B
  • Zawód:Syn

Napisany 08.07.2014, 14:40

Intercooler najlepiej zrobić ze styrenu i cyny, lub profili styrenowych ;) 

 

10474320_718149051591425_451430022753388

 

Lubię to!


"Zginęło wielu wspaniałych kierowców rajdowych, lecz odczytuję to jako pech, który w tej dyscyplinie przypłacić można dość szybko życiem. Jest to wielka tragedia, gdy w wyniku rywalizacji sportowej umiera człowiek."


#6 miki_osw

miki_osw

    Początkujący kierowca

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisany 08.07.2014, 14:59

Robiliscie od podstaw intercooler? co wybrac, modeline? czy jakieś bardziej modelarskie, szpachle, styren? Plastikami do własnego wyrobu nigdy sie nie posługiwałem :wacko:

Ja u siebie w Evo miałem od fabryki :D W FaQ masz napisany temat jak zrobić IC ;)


tumblr_n2lod2364e1tt5uo9o1_250.gif


#7 Piotrek1982

Piotrek1982

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 938 postów
  • SkądOlsztyn
  • Auto:Saab 9-3 SS Aero 2.0T

Napisany 08.07.2014, 21:06

Siemka, 206 fajne ale z Fiatem to przesadziłeś troszeczkę  :smi1:


742b9e4b689e35f4.jpg


#8 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 08.07.2014, 23:38

miki,wiem ,też mam tego lancera ;)

 

ICsRrme.jpg

 

Dalej nie mam lakieru na pokrywe, chyba bez samochodowego nie dam rady uzyskać tego efektu. A dekiel wole pomalowac osobno więc silnik dalej czeka. Pościemniałem troche.. i zrobiłem dzisiaj prawie cału tył :P Przy okazji wiem w koncu jak wygląda hicas

2W0e1iL.jpg

mam nadzieje że nie wyjdzie kaszana, znalazłem w niecie takiego kocura ,ze chciałbym zrobić choć w połowie tak zajebiście jak tamtego. Nie wklejam fot żeby nie było widac tej druzgocącej przepaści :wacko:  :P 

 

kupiłem dziś tamijowskie flat aluminium... i okazało sie że prawie nie rózni sie od farby wysokotemperaturowej, której w zastepstwie użyem na skrzynie :blink:

 

dalej kombinuje nad gorącą czescią kolektora wydechowego, chciałbym uzyskać taki efekt:

TAS2010-0531.jpg

 

ale nie umiem wymieszać takiego odcienia <_< a miałem kiedyś cooper pacrty ale wysechł...

a potem wspomina mi sie że miałem robić big single i łapie sie czegoś innego :P  jak mnie wnerwi to pojdzie w czarny mat

 z drugiej strony, big singlem dało by sie zamaskowac brak kolektora. Zobacze, jak bede mial turbine to moge już pociąć fabryczny kolektor pod twin.

 

łączniki rur powietrza i wodne= raczej niebieskie samco jak na focie powyżej,

 

dzieki za cynk, bylem w faq ,ale tylko przelotem, poczytam


pRmG1Cg.jpg


#9 miki_osw

miki_osw

    Początkujący kierowca

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisany 09.07.2014, 09:28

Ten silnik był u Ciebie już w modelu,czy gdzieś go kupiłeś? :D Bo zastanawiam się nad kupnem tego Niska,ale mam już innego w planach,który  będzie V.I.P-em na forum :D



Edit//Ahh..No tak..Moje czytanie szczegółowe x|D


tumblr_n2lod2364e1tt5uo9o1_250.gif


#10 Albin

Albin

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 769 postów
  • SkądOlsztyn

Napisany 09.07.2014, 10:05

jakie było moje zdziwienie ,że model z silnikiem kosztuje 56zł :o  


instagram.com/albinekk_

#11 Grzes

Grzes

    Kamikazee

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2137 postów
  • GG:
  • SkądCieszyn
  • Auto:126p 82", 126p 89", 126p 93", 126p 93", golf II 89"
  • Zawód:Inż.

Napisany 09.07.2014, 11:30

Owiń wydech bandażem, to odpadnie ci malowanie(może uda ci się znaleźć jakąś tasiemkę materiałową). Ewentualnie spróbuj  coś ustrugać z pręcika mosiężnego, będzie podobny kolorystycznie.


"ŚPIESZYSZ SIĘ? WIĘC TO JUŻ NIE JEST HOBBY!!!!"


#12 kashato

kashato

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 843 postów
  • GG:
  • SkądBłonie
  • Auto:A5

Napisany 10.07.2014, 19:00

Odezwij się do mnie to może wspomogę Cie duperelami, jak chcesz to mogę odsprzedać IC z żywicy, jakieś stickery, coś tam jeszcze się znajdzie. 

 

Czekam na dalsze aktualki i kibicuję. Mój typ - silnik nr 1 - czerwony :)


Dodatki do modeli na zamówienie!

Niskie ceny, rzadko dostępne blaszki, śrubki, linki!

T2M, Crazy modeler, Hobby Design i inne!

Pytać, chętnie doradzę, pomogę, załatwię :)


#13 Piotrek1982

Piotrek1982

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 938 postów
  • SkądOlsztyn
  • Auto:Saab 9-3 SS Aero 2.0T

Napisany 10.07.2014, 19:35

R32 miło popatrzeć, zrób na gaźnikach  :)


742b9e4b689e35f4.jpg


#14 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 11.07.2014, 11:48

Hej!

słodko gorzko, mam nadzieje że wyczerpał sie limit pecha, mianowicie zje***m pokrywe zaworów :angry: wziałem sie za to akurat jak brat z ojcem reanimowali nexie za moimi plecami, a tylko u mnie jest kanał... <_<

 

za mało rozcieńczyłem lakier podczas podawania młotka, śrubokręta i 13 oczkowej :lol:

 

no nic, stwierdziłem ,że sram to ,bo robi sie to dla zabawy nie dla zgrzytania zebami. Moze jakoś uratuje chociaż częśc gdzie jest listwa ozdobna, wydrukuje chyba listwe Tomei albo Jun gdy bede robić zaciski.

 

do epickiego zepsucia została jeszcze karoseria :lol:

 

humor zdecydowanie mi sie poprawił, gdy zrobione rzutem na taśme przed wyjściem z domu intercooler i turbawka wyszły zaskakująco dobrze. Turbina chyba jednak bedzie do porawki, aktualna wychodzi skalą na jakieś 800 koni :P musze mieć rurke o mniejszej średnicy, ta która widzicie na fotach to łuska z jakiś nabojów :P robiłem z nich wydechy

 

ic chyba podniose wyżej i spiłuje ,bo bede miał ciżbe pociągnąć rury :mellow:

 

XroXEYv.jpg

 

ciekawostka- kolektor dolotowy w tym modelu nie ma już żadnego elemetu, rurki itp :huh: po prostu tak sie konczy

 

obudowe chłodnicy (ten plastik gdzie włazi wiatrak) chyba na czarno.

 

No i w zwiazku z tym ze dół zderzaka bedzie otwary (ic) bede musiał dorobic jakoś fakture chłodnicy.

 

kolektor wydechowy został pozbawiony twin turbin i odwrócony. i tak go nie bedzie zbytnio widac ,ale przynajmniej opiera sie o niego big single.

 

K859fkO.jpg

 

cOkj3lO.jpg

 

chciałem zrobić taki bajer ,jak kręcące sie koła i stojące zaciski hamulcowe ,ale niestety koła bburagowe wyjatkow nie chca współpracować :(

 

fPCjZPC.jpg

 

 

 

JSYdIXM.jpg

 

 

dzieki, Kashato poczekam jak pojdzie dalej ,mysle nad logosami nismo ,ale jak całosć wyjdzie marnie to nie bede na (cenzura) marnował kalkomanii

 

grześ, wylot z turbiny spróbuje

 

Piotrmarek, jestem niepoprawnym marzycielem wanklowym ;)  ,juz bym wolał swap na 13b, zostal Ci moze silnik z mazdy? miałem Ci pisac w temacie.

 

pokaże wam jeszcze wzór jakby to miało wyglądać, w modelu na którm sie wzoruje jest jeszcze lambda za turbiną, obandażowany downpipe i przewody olejowe ^_^

 

Skyline2.jpg


pRmG1Cg.jpg


#15 Grzes

Grzes

    Kamikazee

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2137 postów
  • GG:
  • SkądCieszyn
  • Auto:126p 82", 126p 89", 126p 93", 126p 93", golf II 89"
  • Zawód:Inż.

Napisany 11.07.2014, 12:05

Turbo nawet wyszło, ale jest za duże. Pokrywę zaworów pomaluj na nowo. Co do IC ja bym się zastanowił nad jakimś odlewem żywicznym. Mam nadzieję, że nie będziesz tu zakładał tarcz z bburago?


"ŚPIESZYSZ SIĘ? WIĘC TO JUŻ NIE JEST HOBBY!!!!"


#16 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 12.07.2014, 12:43

Miały być :P bo szkoda mi było niszczyć fabryczne z których można było zrobić kręcące koła. Ale wczoraj szybkim rzutem oka dojrzałem ,że powiększając otwór bede mogł w miare bezinwazyjnie zainstaować bburagowe. Wytopiłem dziurke i całość wyszlifowałem na rozmiar bburagowej "piasty"

 

najpierw ze wczoraj. Szperałem w "złomie" i znalazłem radiator z wiatrakami. WIdziałem kiedyś coś takiego, chyba właśnie w wanklu, K&N 3 rotor RX-8, że po przekreceniu na zapłon  od razu wiatraki sie włączały. Ale nie wiem czy RB mają taki problem z przegrzewaniem :huh: chyba zrobie na piechty fakture chłodnicy, bo ic poszedł w miare dobrze.

 

tłumik zrobiony z wspominanej łuski i "grubej" słomki do drinków

 

mmAEBn6.jpg

 

na miejscu z zawiasem i bakiem, Bakowi już spiłowałem "bolce" na które sie go wkleja ,zeby był bliej podłogi ,ale dalej sterczy. Chyba przyciemnie go tez nieco

fuxYue3.jpg

 

kable na przewody olejowe, odmy itp, stosunkowo trzymią skale. Pochodzą z zepsutych konsolek "brick game"-tetrisów z bazaru :lol:

 

bAAvcVs.jpg

 

turbina v2

 

uoEYPZy.jpg

 

przód bez zawiasu, z tyłu na razie do przymiarki złapana piasta. Bede musiał chyba ją spiłowac os strony wachaczy żeby zrobić większy rant na feldze (i zeby nie była na styk tylko wyglądało driveable) No i chyba uzyje opon z zestawu (potenzy) bo zą miększe i mniej plastikowe

Z49rfuD.jpg

 

no i w takim wypadku odpadają Project Mu, bo fabryczne hample sa fajnie wykonane (nissan). To bedzie moja prywatna próba czy dam rade zrobic ten napis ^_^

 

a teraz bonus, niestety foto robione mp3 (dosłownie ;)  sams. X830)

RTEf8A1.jpg
Lancer prócz tego że jest evo 6 to miał u mnei chyba z 3 ewolucje. Aktualnie wygląda w miare patrząc co było kiedys... :lol: miał podświetlenie dlatego sukces ze udało mi sie go uratować....

 

v9l4JyU.jpg

 

no i bel air. Patrząc przez pryzmat wieku w jakim wtedy byłem wyszedł mi zabiscie. Nawet dorobiłem grill siatexowy, "jakieś" przewody z drutu, nie wiadomo gdzie i po co biegną :D , a pare lat pozniej rozebrałem go całego i podratowałem troche, pomalowany na nowo blok, zawieszenie, loga edelbrocka na pokrywach, kable do świec (z nici :lol: ). Nistety z bliska widać jak model był skaszaniony za 1szym razem.

 

reszta fot nie wyszła, jak zajade tam z aparatem to swapne linki.

 

aha i jeszcze spy foto z dziś, przewody do turbo zrobie z ramek, podgrzane opalarką zajebiscie sie formują. Słabo widać też fakture ic ,która zrobiłem nacinając utwardzoną już modeline. W miare akceptowalnie wyszedł też spaw między radiatorem a "bokami" ic-ka. Mniejwiecej tak polecą rury, bede miał tylko ciżbe wyrobić zaraz przy IC bo tam wypada mocowanie podwozia i nadwozia <_<

 

MfHuCDM.jpg

 

hmm a moze zrobić w lewej kratce chłodniczke oleju też? :o

gtr-intercooler-1b.gif


pRmG1Cg.jpg


#17 Albin

Albin

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 769 postów
  • SkądOlsztyn

Napisany 12.07.2014, 13:03

Z czego zrobiłeś turbinę? Wygląda jak modelina. :lol:  


instagram.com/albinekk_

#18 sasiad89993

sasiad89993

    Zaawansowany kierowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 278 postów
  • SkądLegnica
  • Auto:Renault kangoo
  • Zawód:Szlachta nie pracuje :) .

Napisany 12.07.2014, 13:31

Bardziej jak wypraski wygląda ;) .


Pozdro z świata pixel trucków!


#19 Matiz

Matiz

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 689 postów
  • GG:
  • SkądŚlunsk!
  • Auto:GF8 RX, K11 SuperS
  • Zawód:naprawiacz automobili

Napisany 12.07.2014, 20:21

Turbina i IC z modeliny, nie mieli u mnie Miliputa <_<

 

silnik chyba po mału odstawiam, bo cały czas przymierzam i nic więcej :P  jest moment ,że bez przyklejenia czesci nie ruszy sie dalej.

 

chłodnica dostała odkopany siatex z Lancera. IC do małych poprawek, spaw wyszedł za szeroki , no i nie mam jeszcze małego pendzelka żeby uwidocznić fakture, rury z ic już dogiete prawie na zicher.

 

Turbina ma już pociagnięty downpipe owiniety "bandażem" aż do kata, zrobiłem też próbny filtr (nie ma na foto) żeby zobaczyć skale i nie wiem czy pociagnać power rure az pod błotnik ,czy bajerancko zaraz na wlocie do turbiny :huh:

 

no i nie wypalą łaczenia rur z rurek (np na kolektorze), nie zgadza sie skala, za grube wychodzą

 

rxF6yqH.jpg

 

 

no i nie ,lub stety , znalazłem komplet tarcz z 206 (w 1:1 wychodzą chyba na 400mm :blink: , nie wiem czy wejdą w felge) i z Lancera (italieri), także chyba niepotrzebnie zniszczylem fabryczne :angry:

 

wydedukowałem też fajny motyw, bo te pseudo powiekszone koła mnie zaczeły mierzić, mianowicie koła otrzymają "rebarreling". Może nie bedzie takiego wiadra jak na foto, ale jak wypalą tarcze z peżota to bedzie tylko 1-2mm mniejszy. Opony niestety dalej wyglądają troche mięsnie, nie wiem czy uzyć Potenz ,czy zeszlifowac troche Pirelki :mellow:

c2LGWoM.jpg

 


Edit:

Mały mindfuck, nie wydaje sie wam że Saurus ma po prostu seryjne felgi z R32 przerobione na skręcane?

:blink:

http://www.cefiro-th...95&d=1312345403   ->  http://www.rx7club.c...-fc3s-r32r1-jpg

 

 

edit 2:
 pomalowany i przymierzony aż do puszki wydech, turbo w trakcie malowania, tarcze z 206 nie pasują do żadnego koła :P

 

xaPuChb.jpg


pRmG1Cg.jpg


#20 mihaus

mihaus

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 576 postów
  • GG:
  • SkądŻelechlinek
  • Auto:golf mk2, golf mk3
  • Zawód:uczeń

Napisany 12.07.2014, 20:50

Jak dla mnie to troche dziwnie ta turbina wygląda. Szlifuj pirellki, sa twardsze to lepiej się będzie je obrabiało. Aczkolwiek potenzy maja fajniejszy bieżnik :D


beznbsptytu1420u_zpse4900d21.png





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników